תאונת דרכים הולך רגל

מהי תאונת דרך הולך רגל ומהם השירותים המשפטיים המוצעים במשרדנו לנפגעי תאונות דרך הולך רגל ו/או למואשמים בפגיעה בהולך רגל?

תאונת דרך הולך רגל מסווגת כתאונה עם נפגעים וכפועל יוצא מכך, היא מאפשרת להולך הרגל הנפגע להגיש תביעת פיצויים כנגד החברה המבטחת את כלי הרכב של הנהג הפוגע ו/או כנגד הפוגע במסגרת הליך תביעה אזרחי. בכל אותם מקרים בהם הפוגע נמלט ממקום התרחשות התאונה ללא הותרת פרטים ואינפורמציה, תאונת הדרכים מסווגת כתאונת פגע וברח ותביעת כספי הפיצויים מתבצעת באמצעות הגשת תביעה לקרן הארצית "קרנית" לנפגעי תאונות דרכים.

אצלנו במשרד עורכי הדין אלגבי-אגבלי ושות', עומדים לרשותכם שירותיה המשפטיים של המחלקה לדיני תעבורה. מחלקה זו מתמחה בטיפול משפטי בענייניהם של נפגעי תאונות דרכים, לרבות, נפגעי תאונת דרך הולך רגל.

חשוב לנו שתדעו: על מנת שנוכל לסייע לכם לקדם את הליכי מימוש זכויותיכם כנפגעי תאונות דרך-הולך רגל, אנו ממליצים לאסוף את מלוא האינפורמציה לגבי זהות הרכב הפוגע, לרבות, מספר רכב, פרטי הנהג, פרטי פוליסת ביטוח החובה ושם החברה המבטחת. כמו כן, מומלץ לתעד את מסמכי הטיפול הרפואי אשר הוענק לכם לאחר הפגיעה וכל מסמך המעיד על עלויות נלוות לטיפול. במידת האפשר, אנו ממליצים לכם גם לאסוף עדויות מאנשים אשר היו נוכחים במקום התאונה בזמן התרחשותה.

מואשמים בגרימת תאונת דרך-הולך רגל? אנחנו כאן בשבילכם לאורך כל הדרך!

בנוסף לשירותים המשפטיים המוצעים על ידינו לנפגעי תאונות דרכים, לרבות, נפגעי תאונות דרך-הולך רגל, המחלקה המשפטית הפועלת במשרדנו בתחום דיני תעבורה, עוסקת ומתמחה גם במתן שירותים משפטיים וליווי משפטי למואשמים בגרימת תאונת דרך-הולך רגל. במקרים אלו, אנו בוחנים את נסיבות התאונה לפרטי פרטים ומגבשים כתב הגנה היכול לסייע בהקלת העונש הצפוי לו. כמו כן, אנו מייעצים ומלווים את המואשם לאורך כל שלבי החקירה המשטרתית בעניינו ולאורך כל שלבי ניהול כתב האישום כנגדו.

נפגעתם בתאונת דרך כהולכי רגל? מצאתם את עצמכם מואשמים בביצוע תאונת דרך? אנחנו במשרד עורכי הדין אלגבי –אגבלי ושות', נעשה הכול על מנת לסייע לכם לאורך כל הדרך.