רשלנות רפואית בהליך כירורגי

מהי תביעת רשלנות רפואית בגין הליך כירורגי רשלני? מהן העילות להגשת תביעת הרשלנות ומהם השירותים המשפטיים המוצעים לכם המוצעים לכם במשרדנו למטרות ניהול הליכי התביעה?

הליך כירורגי (ניתוח) הינו הליך רפואי מורכב המחייב על פי חוק את הסכמתו המלאה של המועמד לניתוח. הסכמה זו ניתנת באמצעות טופס המכונה: הסכמה מדעת, כאשר חתימת המועמד להליך הכירורגי על גבי הטופס מעידה על כך שהצוות הרפואי המטפל חשף בפניו את כל המידע הנדרש לצורך קיומו של ההליך הכירורגי, החל מהסיכונים הנלווים להליך, דרך סיכוי ההחלמה ועד לתהליך ההחלמה עצמו. כפועל יוצא מכך, עילת תביעת רשלנות בגין הליך כירורגי רשלני מתרחשת בין היתר על רקע קיומו של ההליך הכירורגי ללא הסכמתו המלאה והמפורשת של המטופל ובמקרים בהם המטופל נחשף למידע חלקי, שגוי או מוטעה מצד הצוות הרפואי המטפל.

כמו כן, תביעות רשלנות רפואית בהליך כירורגי מוגשות בגין ממצאי בדיקות מוטעות אשר הובילו לצורך בהליך הכירורגי שלא לצורך, בגין מקרים בהם ההליך הכירורגי בוצע באופן רשלני וגם בגין מקרים בהם בגופו של המטופל הושאר חפץ ו/או גוף זר כתוצאה מפעולה כירורגית רשלנית.

רשלנות רפואית בהליך כירורגי- לאיזה הליכים מיועדת התביעה?

תביעות רשלנות רפואית בגין הליך כירורגי רשלני מוגשות בין היתר לכל אחד מסוגי ההליכים הכירורגים הבאים: רשלנות רפואית במהלך ניתוח קיסרי, רשלנות רפואית במסגרת ניתוחי עיניים, רשלנות רפואית במסגרת ניתוחי ראש, רשלנות רפואית במסגרת ניתוחי גב, רשלנות רפואית במסגרת ניתוחים פלסטיים, רשלנות רפואית במסגרת ניתוחים לקיצורי קיבה, רשלנות רפואית במסגרת ניתוחי פה ולסת ועוד מגוון רחב של תביעות רשלנות המוגשות בגין אבחון מוטעה אשר הובילו להליך הכירורגי שלא לצורך ומקרים נוספים בהן עולה חשד לפעולה כירורגית רשלנית על ידי הצוות המטפל.

אלגבי –אגבלי ושות'- משרד עורכי דין המתמחה בניהול תביעות רשלנות רפואית בהליך כירורגי

לרשותנו, מחלקה משפטית המתמחה בניהול תביעות רשלנות רפואית בהליך כירורגי. שירותי המחלקה חולשים על כל היבטי התביעה, החל משלב הייעוץ המשפטי המקדים וביסוס כתב התביעה, דרך ליווי משפטי לצורך ניהול הליך התביעה המבוסס על חוות דעת מטעם מומחים רפואיים ועד לניהול משאים ומתנים לצרכי פשרה אל מול הגוף הנתבע.