תאונות דרכים - הליך התביעה וקבלת פיצויים

תאונת דרכים יכולה להיות דברים רבים. תאונות דרכים הן גם תאונה בלי כוונה, משהו קל שהנזק בו מינורי, אבל גם תאונה קטלנית או כזו שמשאירה נכות, תאונת פגע וברח, תאונה של צד ג' שיש רק נזק לרכוש, דפיקה קלה באוטו חונה ועוד. כלומר כל הספקטרום שבין שריטה קלה לבין תאונה רבת משתתפים עם הרוגים. החוק קובע עונשים מצד אחד, אבל גם חבות וגם פיצויים מצד שני. לכן, אם אתם מעורבים בתאונה ומגיעים לכם פיצויים על נזק נפשי, פיזי או נזק לרכוש – אנחנו כאן בשבילכם.

מתי צריכים עורך דין של תאונות דרכים

בניגוד לתאונה בלי נפגעים שאז שני הגורמים פשוט מערבים את הביטוח שלהם ובזה נגמר העניין, בתאונות עם נפגעים מכל סוג יש חובה לערב עורכי דין שההתמחות שלהם היא תאונות דרכים. זה נכון גם בעבור מימוש זכויות רפואיות בגלל תאונת דרכים, אבל גם הגנה מכתב אישום במקרה ואתם אלו שאשמים. כל תאונה שיש בה פגיעה גופנית קלה עד כבדה, יכולה להביא לתוצאות משפטיות – משלילה ל-60 יום ועד כלא.

תהליך התביעה ומתי זכאים לפיצויים

בעיקרון מי שמעורב בפיצויים הם המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח, וכדי שהם יוכלו לפעול במהירות יש צורך בחוות דעת רפואית וחוות דעת של עורכי דין. אנחנו, מתמחים בתיקי תאונות דרכים, המתאימים ביותר לעבודה זו כדי להבטיח לכם שתוכלו להוכיח את הקשר בין הפגיעה בגוף למצבכם הרפואי החדש, והקשר הישיר לתאונת הדרכים. למשל, פיצוי אודות חוסר יכולת לעבוד, נכות או הוצאות שקשורות בטיפול רפואי. תאונת דרכים היא תמיד דבר מסוכן – אבל אם מגיעים פיצויים, אז אין סיבה לא לקחת אותם.

מדוע דווקא אנחנו במשרדי אלגבלי אלגבלי המתאימים ביותר לתיק תאונת דרכים שלכם

  1. אנחנו מעניקים סיוע וייעוץ משפטי גם לתובעים וגם לנתבעים ויש לנו ניסיון רב שנים בתחום
  2. אנחנו מתעסקים גם בתאונות קטנות של פגיעה קלה ברכוש, וגם בתאונות קטלניות ולכן יכולים לסייע לכל הספקטרום הרלוונטי
  3. אנחנו מתמחים מקבלת פיצויים ומימוש זכויות רפואיות של נפגעי תאונות דרכים עם כלים רבים
גלילה לראש העמוד

הגיע הזמן לחפש את הצדק - הורים יקרים אנו כאן לתמוך בכם - בתביעה כנגד המוהל המסוכן ״הרב משה דרעי״ בעקבות הסיפור שנחשף בחדשות 13 , במידה וילדיכם נפגע מהרב הינכם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטופס המצורף