תביעות תאונות עבודה

תאונות עבודה הן תאונות שמתרחשות במהלך העבודה. המערכת המשפטית והמוסד לביטוח לאומי מכירים בשני סוגים של מקרים של פגיעה בעבודה: תאונות עבודה, סביבן ירוכז מאמר זה, וכן מחלות מקצוע. מחלות בהן לקו אנשים בריאים, והלקות נבעה מהמקצוע. המוסד לביטוח לאומי ומערכת המשפט מכירים, למשל, במורה שאיבד את שמיעתו או קולו, או הידרדר בשמיעה ובדיבור בעקבות רעשי בית הספר, בעובד שנפגעה שמיעתו לאחר שעבד בסביבה בה מתבצע רעש באופן יומיומי וכחלק מהעבודה, או נפגעה ראייתו עקב חשיפה לשמש או גורמים אחרים שמסכנים את הראייה במהלך העבודה. כמו כן, המוסדות מכירים גם באלו שפיתחו גידול סרטני בעקבות חשיפה לאסבסט בעבודה כלוקים במחלות מקצוע. בכל תרחיש אחר בו חלה פגיעה בעבודה – מוגדר המקרה כתאונת עבודה.

מה עושים אם אנו סבורים שנפלנו קורבן לתאונת עבודה?

ראשית כל, עם הפגיעה בכם בתאונת עבודה, אל תחשבו על המשפט אלא על הטיפול בעצמכם. התפנו באופן מידי לקבלת טיפול רפואי, בין בקופת החולים שלכם ובין בבית חולים – תלוי בסוג המכה או הפציעה. שנית, בעודכם שוכבים בטיפול, הקפידו לשמור כל מסמך עזר או מסמך טיפולי רשמי: הקבלה מנהג המונית, כרטיס האוטובוס באמצעותו הגעתם לטיפול, כרטיס החולה שלכם בבית החולים או בקופת החולים, מסמכים רפואיים שהרופאים והאחיות יעבירו לכם, וכל פריט מידע אחר שקשור לטיפול הרפואי שנאלצתם לעבור. המסמכים הללו ישמשו את עורך דינכם להגנה עליכם כשתהיה מערכה משפטית מול המעסיק.

אתרו עו"ד תאונות עבודה שיטפל בתיק שלכם

חשוב לבחור בעו"ד שהומלץ על ידי לקוחות אחרים, ושההיסטוריה המשפטית מראה כי הוא ניצח תיקים מעין אל והביא להרשעת מעסיקים רשלניים בעבר. עו"ד אינו מאמן עסקי, מוכר בחנות או כל ספק שירות מזדמן. זה האיש שיקבע אם תצדקו במשפט או תצטרכו לשאת בהוצאותיו, ולכן בחירתו חייבת להיעשות בפינצטה וללא טעויות מקצועיות כלל.

בניית כתב התביעה

בניית כתב התביעה תתבסס על המסמכים הרפואיים שביקשנו מכם לשמור, כולל מסמכים הקשורים להגעה למרפאה, כמו קבלות ממוניות וכרטיסי נסיעה באוטובוסים. כמו כן, אם חבריכם לעבודה תיעדו אתכם נפגעים בתאונת עבודה, סרטון התיעוד או ההקלטה יסייעו מאד בהגעה לחקר האמת בהקשר לכתב התביעה שלכם.

אם נפגעתם בתאונת עבודה, אל תשארו לבד! פנו עוד היום אל משרד עורכי הדין אלגבי אגבלי ושות' לפגישת ייעוץ ראשונית לגבי מצבכם, זכויותיכם וגיבוש כתב התביעה.

גלילה לראש העמוד

הגיע הזמן לחפש את הצדק - הורים יקרים אנו כאן לתמוך בכם - בתביעה כנגד המוהל המסוכן ״הרב משה דרעי״ בעקבות הסיפור שנחשף בחדשות 13 , במידה וילדיכם נפגע מהרב הינכם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטופס המצורף