רשלנות רפואית בהריון ולידה

אנו עדים יותר בשנים האחרונות למקרים של רשלנות רפואית בהריון ולידה, כמו מומים או בעיות בהיריון, אשר לא אובחנו בזמן או שהרופא המטפל לא שם לב אליהם. דוגמא שיכולה הייתה למשל למנוע מום מולד, היא הורים שלא עודכנו לגבי הזכות שלהם לבצע באמצעות מכונים פרטיים, בדיקת אולטרה סאונד כגון סקירה מערכתית של העובר בצורה מעמיקה יותר, מאשר זו המתבצעת ע"י קופות החולים השונות. זו הסיבה שרבים מהתינוקות נולדים, עם מום שהנפוץ בהם הוא שיתוק מוחין – CP. במקרה של תביעת רשלנות רפואית היריון, הטענה היא, כי המעקב לא בוצע כראוי ואפילו בצורה רשלנית, כלומר, הרופא לא התייחס ברצינות ובמקצועיות הנחוצה לתוצאות הבדיקות ולא העניק את הטיפול המתאים שיכול היה להציל, אם את העובר או אם את האם, במידה והיא זו שנפגעה בבריאותה בעת היריון או הלידה.

נזקים שיכלו למנוע בילדים ובנשים בזמן ההיריון או בלידה

גם בלידה עלולים להיווצר סיבוכים, למרות ההתקדמות של הרפואה והמכשור הטכנולוגי העדכני ביותר. ישנם תינוקות, אשר נולדים מתים , בגלל חוסר חמצן, כלומר חנק. נזקים ליולדות אף הם נפוצים, כגון תסחיף ריאתי ורשלנות אחרת, אשר התבצעה בזמן הלידה. כל המקרים הללו, נובעים מתוך רשלנות רפואית בהיריון ולידה. ישנם תיקים רבים בתחום ולכן, פנייה לעורך דין רשלנות רפואית, רק תסייע לכם לתבוע ולקבל את המקסימום המגיע לכם, לאחר פגיעה וסיכון היילוד או האם.

למי כדאי לפנות בנושא של רשלנות רפאית בזמן ההיריון או הלידה?

לא כל עורך דין, מומחה ברשלנות רפואית, כי אם רק עורך דין רשלנות רפואית שבקיא במונחים הרפואיים או עו"ד שהוא גם רופא ומתמחה רק בתחום הספציפי הזה, כגון רשלנות רפואית בהיריון ולידה. עורך דין רשלנות רפואית, יוכל להעריך נכון את התיק ולהגיש חוות דעת מתאימה, להעריך את סכום התביעה ולחקור רופאים מומחים כגון רופאים גינקולוגים ורופאי ילדים הקשורים לתחום הזה. ישנן נשים שתובעות את הרופא שטיפל בהן מטעם קופת החולים ויש , התובעות את הרופא ה מיילד בית החולים, בשל טעות, או יותר נכון התרשלות בלידה עצמה.

גלילה לראש העמוד

הגיע הזמן לחפש את הצדק - הורים יקרים אנו כאן לתמוך בכם - בתביעה כנגד המוהל המסוכן ״הרב משה דרעי״ בעקבות הסיפור שנחשף בחדשות 13 , במידה וילדיכם נפגע מהרב הינכם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטופס המצורף