רשלנות רפואית שיניים

אנשים שונים לא מבינים מהי רשלנות רפואית שיניים ומהם מהמקרים שיכולים להיחשב לרשלנויות שיניים, אנשים פעמים רבות מבלבלים יחס לא נעים של רופא שיניים או של צוות רפואי עם רשלנות שיניים. רשלנות רפואית שיניים לא קשורה לעד כמה הרופא אדיב או מתחשב או עדין בדרך הטיפול שלו. בלי להיכנס למונחים משפטיים מדייקים, בתיק רשלנות רפואית ייבדק אם רופא השיניים וצוותו פעלו כשורה, בצורה מקצועית כפי שנדרש מרופא שיניים סביר והאם הרשלנות שהייתה כלומר אי הביצוע הנכון של ההליך הרפואי גרמו נזק למטופל. הפיצוי ייקבע לפי הנזק שנגרם למטופל.

מהו נזק שיכול להיגרם למטופל?

נזק למטופל לא חייב להיות זיהום אחרי ניתוח מסובך. לא כל הטעויות ומקרי הרשלנות הם כל כך דרמטיים. לא רבים מודעים לכך, אבל גם בטיפול פשוט כמו סתימה או טיפול שורש יכולות להתבצע טעויות, תקלות סיבוכים, שיכולים להיחשב מבחינה משפטית לרשלנות. וודאי שעל אחת כמה וכמה עלולות להתבצע טעויות כאשר מדובר בניתוחים דנטאליים, ניתוחי חניכיים, עקירות כירורגיות וכיוצא בזה, וגם כל מיני מקרים של זיהומים, פגיעות בעצבים, עקירות מיותרות כמו עקירות מיותרות של שיני בינה ועוד יכולות להיחשב כרשלנות רפואית שיניים. אפילו בטיפול יישור שיניים יכולה להיווצר רשלנות אם הטיפול לא צלח בגלל תכנון לא נכון או בניה לא נכונה של הגשר או טיפול אורתודנט שגם דורש עקירה אחר כך וכיוצא בזה.

מציאת עורכי דין מקצועיים ומתאימים

חשוב למצוא למקרה שלכם עורך דין רשלנות רפואית מקצועי ומנוסה. משרד עורכי דין אלגבי אגבלי הוא משרד בעל עורכי דין מומחים בתחום של רשלנות רפואית ככלל ובתוך זה גם רשלנות רפואית בתחום רפואת השיניים. בשלב הראשוני, אנו נוכל לשמוע את סיפור המקרה שלכם ולתת לכם הערכה לגבי סיכויי התביעה שלכם, לקשר אתכם למומחים שיתנו חוות דעת משפטית כנדרש כדי לבסס את התביעה שלכם וכן לבנות את הפירוש המשפטי למסכת העובדות של הטיפול שעברתם ולהפוך אותו לתביעה חזקה בעלת סיכוי טוב לזכות ולקבל פיצוי הולם על הנזק והסבל שעברתם.

גלילה לראש העמוד

הגיע הזמן לחפש את הצדק - הורים יקרים אנו כאן לתמוך בכם - בתביעה כנגד המוהל המסוכן ״הרב משה דרעי״ בעקבות הסיפור שנחשף בחדשות 13 , במידה וילדיכם נפגע מהרב הינכם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטופס המצורף